Δευτέρα 20 Ιανουαρίου 2014

Τα μαγαζάκια - γνώμες - Το Βήμα Online

Τα μαγαζάκια - γνώμες - Το Βήμα Online

Είχα την τύχη να κάνω συζητήσεις, που είχαν για μένα εκπαιδευτική αξία,
με τους δύο μεγάλους της μεταπολίτευσης, τον Κωνσταντίνο Καραμανλή και
τον Ανδρέα Παπανδρέου. Την εποχή εκείνη το ειδικό πολιτικό μου βάρος
ήταν περιορισμένο. Ούτε η κομματική μου επιρροή ούτε η προβολή μου από
τα μέσα ενημέρωσης και ασφαλώς όχι η θέση μου στην κυβερνητική ιεραρχία
εξασφάλιζαν τέτοιου είδους προνόμιο. Και ο ένας και ο άλλος είχαν όμως
έντονο ενδιαφέρον για τα ευρωπαϊκά ζητήματα. Και με θεωρούσαν μια καλή
πηγή πληροφοριών. Την εμπειρία μου με τον Ανδρέα Παπανδρέου, που ήταν
και πιο σύνθετη, την έχω περιγράψει με αρκετές λεπτομέρειες στο βιβλίο
«Με τον Ανδρέα στην Ευρώπη» (Εκδόσεις Πατάκη). Ο Κωνσταντίνος Καραμανλής
αξιοποιούσε την ιδιαίτερη δυνατότητα επαφής, που είχε δημιουργηθεί
μεταξύ μας, για να επεκτείνεται στην κρίσιμη δεκαετία 1955-1965 και να
εξηγεί την πολιτική του............

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου